Otrdienas rīts mums sākās visai spraigi – rīkojām tikšanos ar medijiem un blogeriem, lai pastāstītu par Svaigi.lv veikto iepirkšanās paradumu eksperimentu. Iepriekšējo mēnesi bijām cītīgi strādājušas, lai eksperiments notiktu, meklējām ģimenes, kuru paradumiem sekot līdzi un septiņu dienu garumā dzīvojām līdzi norisei. Pēc eksperimenta noslēguma, mēs ieslīgām atbilžu un ciparu jūrā, lai saprastu, kādi tad ir mūsdienīgas un gana aktīvas pilsētas ģimenes iepirkšanās paradumi. Otrdienas rītam bijām gatavas. Salikām pēdējos punktus prezentācijā, vārījām kafiju un uz galda izkārtojām sagatavotos gardumus - piedevas Tīrā Maize meiteņu ceptajām bezglutēna pankūkām. Ar tām cienājām sanākušos viesus. 

Pasākumā mēs, Svaigi.lv saimnieces Elīna Novada un Diāna Dzindule, dalījāmies ar eksperimenta rezultātiem. Lai aicinātie klausītāji gūtu plašāku skatījumu uz pircēju paradumiem pērkot pārtikas produktus, bijām lūgušas palīgā mūsu draugus - Dr.sc.comm. Olga Kazaka A.W.Olsen & Partners partnere, Latvijas Universitātes lektore dalījās ar savām zināšanām par patērētāju uzvedības tendencēm pasaulē. Savukārt Laura Grēviņa bloga Viens+Viens autore, mūsdienīgas ģimenes vadītāja un Enno Ence zīmola Milzu! vadītājs, kvalitatīvas pārtikas zinātājs, kas abi bija arī mūsu eksperimenta dalībnieki, dalījās ar savu iepirkšanās pieredzi un atziņām, kas gūtas, aizpildot iepirkšanās dienasgrāmatu.